Wednesday, April 8, 2009

AKU COKLAT MALANG

Apalah dosaku. Bukan aku minta untuk dijadikan isu. aku dibuat untuk mengembirakan semua orang. Aku rela dikunyah demi kebahagian orang lain. Aku ibarat lilin. Rela membakar diri untuk kebahagiaan orang lain.

Skrg aku amat sedih. Mengapakan aku menjadi mangsa? Apalah dosaku? Sebenarnya aku telah merelakan diriku diikat dan dihias untuk dihadiahkan kepada seseorang. Aku juga rela berpanas sehingga sebahagian tubuhku cair.

Setelah bertukar tangan, aku menjadi rebutan. Semua orang berebut-rebut meraba badanku. Rimas aku. Nak menangis apalah dayaku. Akhirnya aku diratah dengan lahapnya. Aku rela diperlakukan begitu.

Apa yang menyedihkan aku, mengapa ada orang yg tidak puas hati? Apalah isunya? Klu x puas hatipun x perlulah besar2kan. Adessssssss

bersambung.......

No comments:

Post a Comment